Dimarts, 4 de març de 2025
gastronomia

La Diputació reforça la promoció de la gastronomia lleidatana amb la nova marca «Gust de Lleida»

L’objectiu és unificar sota un mateix segell la qualitat i la identitat gastronòmica de la demarcació

Pallars Digital Pallars Digital Lleida | 4 de març de 2025 a les 08:39
La presentació de la nova marca ha tingut lloc aquest dilluns | Diputació de Lleida
La Diputació de Lleida ha donat a conèixer aquest dilluns la nova marca Gust de Lleida per promocionar la gastronomia de la demarcació. El president de l'ens provincial, Joan Talarn, ha explicat que la marca neix de la voluntat d’unificar sota un mateix segell la qualitat i la identitat gastronòmica del territori.

Talarn afirma que "fa anys que treballem per posar en valor els nostres productes a través d’Aliments del Territori i Tu, i ara fem un pas endavant amb Gust de Lleida, que vol ser per a la producció agroalimentària el que Ara Lleida és per al turisme", ha destacat. En aquest sentit, el president ha remarcat la importància d'aquest canvi com "una aposta pel futur del sector agroalimentari del territori". 
 
Per la seva banda, diputat del Patronat de Promoció Econòmica, Jordi Verdú ha detallat els eixos estratègics del llançament de la marca, que es desplegarà en tres grans esdeveniments. La presentació oficial del logotip i les aplicacions tindrà lloc a la Fira de Sant Josep de Mollerussa, que també comptarà amb activitats interactives com tastos i showcookings.

A l’abril, la marca es donarà a conèixer a escala nacional amb un acte a la Pobla de Segur, que reforçarà la connexió entre paisatge, producte i identitat. Finalment, al setembre, la Fira de Sant Miquel acollirà una gran festa gastronòmica que consolidarà la marca amb maridatges, demostracions en directe i degustacions.
 
El director del Patronat de Promoció Econòmica, Ramon Boixadera, ha presentat el Pla de Mitjans dissenyat per garantir l’impacte de la marca. Amb una inversió inicial de 170.000 euros, la Diputació de Lleida aposta fermament per aquesta nova marca com a eina per reforçar la competitivitat dels productes agroalimentaris del territori i posicionar-los amb més presència tant en el mercat local com a escala nacional.


Altres notícies que et poden interessar







 

Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!

A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.

Subscriu-t'hi
Participació