Diumenge, 2 de març de 2025

Tremp premia els seus esportistes més destacats a la 16a Festa de l'Esport

27 de gener de 2014 a les 08:47

 
REDACCIÓ | El pavelló del Joncar de Tremp va acollir dissabte la 16a edició de la Festa de l'Esport, que serveix com a acte de lliurament de guardons als esportistes i entitats en reconeixement dels mèrits realitzats durant la temporada 2012/2013. 
 
Un any més, es van premiar en les diferents categories els esportistes individuals, els tècnics dels equips i els directius més destacats, així com les millors entitats esportives.
 
També hi va haver lloc per les mencions especials a esportistes individuals, a equips, a entitats que celebren algun aniversari, a empreses col·laboradores o a persones per la seva trajectòria en el mon esportiu.
 
Un dels reconeixements més emotius va ser el que se li va fer al soci número 1 del Club de Futbol Tremp, Josep Fumàs, per tots els anys de dedicació, vinculació i afició amb el futbol trempolí.
 

Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!

A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.

Subscriu-t'hi
Etiquetes:
Esports