REDACCIÓ | Partit còmode pel Tremp el passat dissabte a la pista del Bàsquet l'Arboç, on va guanyar per 16 punts de diferència (49-65).
El partit va començar bé pels trempolins, que tot i no estar massa encertats de cara a la cistella, van aconseguir agafar els primers avantatges al marcador gràcies als contraatacs.
Al segon quart el partit es va travar i els locals van aconseguir fer mal als trempolins en el joc interior, un fet que va propiciar la remuntada local. Tot i això, el Tremp va saber reaccionar i liderat per Ruben, autor de 21 punts, i amb una defensa zonal, va tornar a agafar diferències que ja no es mourien fins el final del partit.
Al darrer quart ja no hi va haver més història i el parcial va ser de 19 a 27. Els trempolins acaben la temporada la setmana que ve amb la visita de l'AAEET Masia del Pla.
El Natural Optics descansa
Aquest cap de setmana, la competició s'ha aturat a la Júnior Interterritorial. El Natural Optics és 8è amb 13 victòries i 12 derrotes. La setmana que ve els trempolins disputen el seu últim partit al camp de l'Sferic Terrassa 'A'.
RESULTATS I CLASSIFICACIÓ | Tercera Catalana grup 7, clic
AQUÍ.
RESULTATS I CLASSIFICACIÓ | Fase Prèvia Junior Interterritorial grup 3, clic
AQUÍ.
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi