Dissabte, 1 de març de 2025

Tres curses de muntanya i una innovadora Ultra Trail, aquest cap de setmana a les Valls d´Àneu

18 de juliol de 2014 a les 08:48

 
REDACCIÓ | Les Valls d´Àneu ja estan preparades per acollir aquest cap de setmana una de les curses més atractives per als aficionats a l´esport de muntanya, la Ultra Trail. Amb 92'30 quilòmetres de distància i un desnivell positiu de 7.344 metres, aquesta prova, que puntuarà a la prestigiosa Ultra Trail Montblanc, transcorrerà pels quatre municipis de la zona, Alt Àneu, Espot, la Guingueta d´Àneu i Esterri d´Àneu. Aquest últim serà l´escenari de la sortida i l´arribada. 
 
La Ultra Trail estarà acompanyada d´una oferta esportiva que inclou una cursa de resistència (44 quilòmetres i 2.550 metres de desnivell), una marxa popular (20 quilòmetres i 500 metres de desnivell) i una caminada popular de 2 quilòmetres. Entre les quatre opcions projectades, s´espera mig miler de participants. 
 
El cap de setmana tindrà també la seva vessant solidària, ja que s´han posat a la venda dorsals solidaris per tal d´aconseguir arribar als 3.000 euros que costa el desfibril·lador semiautomàtic que els organitzadors instal·laran a l´entrada de la Residència de La Gent Gran d´Esterri d´Àneu. 
 
L´alcalde d´Esterri, Ramón Villuendas, ha explicat que "des de l´Ajuntament continuem amb la nostra aposta decidida pel turisme actiu" alhora que ha titllat la carrera Ultra com "una de les més dures pel seu gran nivell tècnic". 
 

Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!

A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.

Subscriu-t'hi
Etiquetes:
Esports