Dissabte, 1 de març de 2025

El Futbol Sala Tremp perd al camp d'El Catllar tot i jugar un gran partit (7-4)

23 de desembre de 2014 a les 09:32

 
REDACCIÓ | Nova derrota del LoPallars Televisió Tremp al camp d'El Catllar en partit aplaçat de la cinquena jornada per 7 gols a 4. Tot i el resultat, els trempolins van estar a punt de donar la sorpresa.
 
El matx començava bé pel Tremp, gràcies al gol d'Hubert al primer minut de joc. Els locals van empatar al minut 9 però novament Hubert i Sekou, feien pujar un merescut 1-3 al marcador, resultat amb el que s'arribaria al descans.
 
A la represa, el Catllar va marcar el segon al minut 28 i a la jugada següent Hubert tornava a eixamplar el marcador (2-4) a falta de deu minuts pel final. Va ser aquí quan el Tremp, que jugava amb només 7 homes, va acusar el cansament acumulat d'un partit exigent i molt físic. A tot això, cal sumar-hi l'expulsió d'Ibai al minut 34.
 
Els locals ho van aprofitar i al minut 34 ja havien empatat el matx. El Futbol Sala Tremp es va tancar per intentar aguantar l'empat però arribarien 3 gols més, dos d'ells jugant amb porter jugador. Tot i la derrota, impecable l'actitud dels trempolins, que compten amb una baixa important, la de Pitu Fumàs. 
 
L'equip continua a la zona baixa de la classificació en el seu primer any a la Divisió d'Honor Catalana i és 12è amb 3 punts. La competició s'atura per Nadal i no torna fins el dia 10 de gener, on l'equip jugarà al camp del Botarell, rival directe a la zona baixa. 
 
RESULTATS I CLASSIFICACIÓ | Divisió d'Honor Catalana grup 3, clic AQUÍ.
 

Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!

A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.

Subscriu-t'hi
Etiquetes:
Esports