Dilluns, 3 de març de 2025

El CF Pobla cau a Agramunt i segueix sense sumar (4-0)

23 de setembre de 2013 a les 07:53

 
REDACCIÓ | Dolorosa derrota ahir la que va patir el CF Pobla al camp del CF Agramunt per 4 gols a 0, un resultat enganyós pel que es va veure damunt el terreny de joc.
 
La primera part va ser molt igualada. Els poblatans van pagar car el seu desencert inicial, ja que van disposar de tres magnífiques ocasions de gol que no van saber aprofitar. En una contra al minut 22 el Pobla va cometre un penal convertit per Ivan Marín, que d'aquesta manera avançava els locals al marcador. Amb l'1-0 s'arribava al descans.
 
Ja a la segona part, els pallaresos van sortir al camp disposats a empatar i a lluitar pel partit. Els primers minuts del segon temps van ser força intensos i el joc es concentrava majoritàriament al mig del camp. Quan ningú semblava controlar el partit, va arribar una contra que Villanueva va transformar pels locals al minut 56.
 
El 2-0 va suposar un pal pel Pobla, que inconscientment va abaixar els braços. Al minut 59 i a la sortida d'un corner va arribar el tercer, obra de Daffe. El quart gols dels de l'Urgell va arribar en un clar fora de joc al minut 75, obra de Gassó. 
 
A la propera jornada els blanc-i-vermells reben el Cervera, tercer classificat. No serà un partit gens fàcil per un CF Pobla recent ascendit, però intentaran fer del Municipal de La Pobla un fortí inexpugnable.
 
RESULTATS I CLASSIFICACIÓ | Grup 5 Segona Catalana, clic AQUÍ.
 

Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!

A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.

Subscriu-t'hi
Etiquetes:
Esports