REDACCIÓ | El CF Tremp ha aconseguit aquesta tarda al municipal Pedrasanta una victòria molt important i aparentment còmoda per 3 gols a 1 davant un rival directe com és el Bellcairenc.
La primera part ha estat dominada de cap a peus pel Tremp. Només la falta d'efectivitat de cara a la porteria visitant ha fet que s'arribés al descans amb el marcador d'un gol a zero. Miki, al minut 4, ha estat l'encarregat d'avançar els trempolins.
A la segona part el Bellcairenc ha estirat les línies per tal d'aconseguir l'empat. Els homes que entrena Jordi Bacardit ho han sabut aprofitar i amb dos ràpids contracops (Enchi al 60' i Ibai al 71') han sentenciat el partit. Amb el 3-0 i el partit ja decidit, ha arribat el gol dels de la Noguera, obra de Pere al minut 90.
Aquest triomf posiciona molt favorablement els trempolins de cara a les seves aspiracions de permanència a Segona Catalana, que passen per guanyar la setmana que ve al camp del Juneda. Un empat també els pot servir, sempre i quan el Pardinyes i l'Artesa de Segre punxin en els seus respectius partits.
El Club fa una crida a l'afició per tal d'animar l'equip en l'important desplaçament de la setmana que ve. El partit és a Juneda, el diumenge a les 18h.
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi