Dijous, 28 de novembre de 2024

Uns 60 empresaris turístics de la demarcació de Lleida es formen per millorar la comercialització digital

Pallars Digital 7 de novembre de 2013 a les 18:35

 
ACN | Unes 60 persones, entre empresaris i representants del sector turístic del Pirineu de Lleida, han participat aquest dijous en el primer taller de formació de comercialització digital que ha tingut lloc al Parador d'Arties, a la Val d'Aran, organitzat per la Diputació de Lleida. L'objectiu d'aquests tallers és apropar la innovació, les noves tendències de màrqueting online i "promocionalització" a les empreses turístiques del Pirineu i les Terres de Lleida i ajudar-les a millorar la seva estratègia de venda online. 
 
Aquesta és la primera de les tres sessions de treball programades per impartir aquests tallers de formació de comercialització digital. Les altres dues sessions tindran lloc el 12 de novembre al Centre Empresarial i Tecnològic de l'Alt Pirineu-CETAP de la Seu d'Urgell i el 27 de novembre a la sala d'actes de la Diputació de Lleida.
 
El vicepresident del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Gerard Sabarich, ha destacat la importància de la formació per al sector turístic atesos els canvis que s'estan produint en la promoció i comercialització de les destinacions turístiques. Sabarich també ha explicat que "aquests tallers tenen com a objectiu incrementar les vendes i les pernoctacions al Pirineu i les Terres de Lleida, reforçant la presència de la seva oferta a Internet com també la imatge de marca de la destinació". 
 
El director del Patronat, Jordi Blanch, ha dit que "en un món canviant com el nostre és necessari avançar-se als canvis i adaptar-nos a una nova manera de comercialitzar i promocionaliztar el nostre producte o la nostra destinació turística". Blanch també ha fet una crida a les empreses turístiques per generar sinergies entre elles per crear nous productes turístics i poder-los comercialitzar per diferents vies, entre elles la de l'empresa Rumbo, lider online.
 
El taller de formació ha anat a cura de Jimmy Pons, reconegut professional i referent del màrqueting online i social. Pons ha explicant als assistents com ha evolucionat el sector turístic a partir del segle XXI des del punt de vista del consumidor. En aquest sentit, ha fet referència a l'anomenada reputació online i ha assenyalat que els comentaris dels mateixos consumidors a través d'Internet ha suposat una nova manera de planificar les sortides i en la pressa de decisions dels viatgers alhora de planificar i decidir sobre les seves destinacions, les activitats i els allotjaments. 
 
Jimmy Pons ha explicat que cada vegada resulta més important i transcendent saber gestionar tots aquests comentaris sobre els establiments i les destinacions que hi ha a Internet mitjançant una estratègia de màrqueting de continguts i com adaptar el web de l'empresa turística a l'era dels Mitjans Socials i com emprar les xarxes socials per a la promoció d'un determinat producte i destinació turística.
 

Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!

Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-la, necessitem el suport de persones com tu.

Subscriu-t'hi
Etiquetes:
Arxiu