La
línia de tren Lleida-la Pobla de Segur ha assolit aquest passat any 2018 un total de 220.700 viatgers, el que significa un augment del 6,8% respecte l’any 2017, quan
es van registrar fins a 192.000 passatgers. La línia consolida, d’aquesta manera, l’augment progressiu de persones usuàries derivat de la bona acollida del nou model de gestió integral aplicat per
Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) des del juliol de 2016.
Enguany, a més, l’índex de puntualitat ha millorat respecte l’any anterior. Si bé ja fa anys que es manté per sobre del 99% a la línia Lleida-la Pobla, enguany ha passat del 99,04% al 99,10%. Aquests són uns índex molt elevats tenint el compte els estàndards del sector. Si hi afegim que FGC els calcula a partir dels 3 minuts de retard, això fa que el nivell d’autoexigència sigui molt alt.
D’altra banda, l’Índex de Control de Qualitat (ICQ) que mesura objectivament el servei realitzat i quantifica la desviació a partir de les incidències i viatgers afectats respecte el servei teòric, també ha augmentat respecte l’any 2017.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi