Dimarts, 5 de novembre de 2024
turisme

Els tècnics de les oficines de turisme es formen en gestió de les xarxes socials

La Diputació de Lleida ha acollit la sessió de treball organitzada pel Patronat de Turisme

Redacció 10 d'abril de 2019 a les 11:33
Imatge dels participants a la sessió | Diputació
La Diputació de Lleida, mitjançant el Patronat de Turisme, ha organitzat aquest dimarts una jornada de formació adreçada als tècnics de les oficines de turisme dels consells comarcals i de les oficines municipals de turisme de la demarcació amb la finalitat de millorar la gestió de les destinacions turístiques per mitjà de les xarxes socials. La sessió de treball ha consistit en un taller pràctic per abordar diferents eines de gestió de xarxes socials a càrrec de Daniel Gutiérrez, de l'empresa Kiribatis.

Una quarantena de tècnics de diferents consells comarcals i de les oficines de turisme municipal de la demarcació de Lleida han participat en aquesta sessió de treball. El director del Patronat de Turisme, Juli Alegre, ha donat la benvinguda als assistents i ha explicat que el sector turístic és un dels més dinàmics de l'economia i com a tal està subjecte a constants processos d'adaptació i a la incorporació de noves tecnologies, en aquest cas mitjançant les xarxes socials.


Alegre ha destacat que avui dia les xarxes socials estan directament lligades amb els nostres productes de consum i per tant el turisme i les destinacions turístiques hi tenen un pes molt significatiu, motiu pel qual el Patronat de Turisme des de ja fa uns quants anys està apostant decididament per la difusió de les activitats i l'oferta turística del Pirineu i les Terres de Lleida. 

 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Subscriu-t'hi

Participació