El
Patronat de Turisme de la
Diputació de Lleida apostarà aquesta legislatura per la internacionalització de l’oferta turística de les comarques del Pirineu i les Terres de Lleida. Així ho ha fet palès en un acte amb diferents professionals del sector la vicepresidenta del Patronat, Rosa Pujol, que ha també ha explicat que el turisme estranger va representar l'any 2018 el millor resultat de tots els temps, amb el 16% del nombre total de viatgers.
Pujol considera que el turisme és “un sector estratègic” en el conjunt de la demarcació i que esdevé “cabdal” a les zones de muntanya, ja que representa “una part important de la seva economia”. Pujol també ha destacat la qualitat de l'oferta turística del conjunt del territori, que té diferents reconeixements internacionals i el segell de la Unesco, que el situen com una destinació turística “de primer nivell”.
La vicepresidenta del Patronat ha fet aquestes declaracions en la presentació d'una jornada tècnica destinada a millorar la comercialització de l'oferta turística al mercat britànic, organitzada pel Patronat de Turisme i l'Agència Catalana de Turisme. Hi han assistit una setantena de persones procedents de les diferents comarques lleidatanes però també d'altres indrets de Catalunya.
El cap de promoció i màrqueting del Patronat de Turisme, Juli Alegre, ha explicat que aquesta jornada és una continuació de la
sessió de treball que es va fer l’any passat a Sort per posicionar també l'oferta de turisme actiu al mercat britànic. Val a dir que aquest ocupa el segon lloc en el rànquing de viatgers estrangers a la demarcació amb un 9%, darrera del mercat francès amb un 42% i per davant -en termes molt similars- dels turistes procedents dels Països Baixos i d'Alemanya.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi