L’
Ajuntament de Tremp ha organitzat aquest mes de desembre un nou curs en el marc del dispositiu d’inserció laboral. En aquesta ocasió la temàtica ha estat en l’àmbit del serveis, amb el títol
Atenció al client i qualitat de servei, G.S.A. Guest Satisfaction Assurance. Aquest és el tercer curs del programa de 2019 i dona continuïtat a la dinàmica creada per oferir un servei de qualitat en el nostre territori.
L’objectiu general d’aquestes propostes formatives és millorar els currículums per assolir noves competències i obrir noves oportunitats en la recerca activa de feina. D’aquesta manera, s’intenta oferir als participants eines que contribueixin a millorar les seves capacitats i coneixements en diferents àmbits. Concretament, en aquesta proposta s’han treballat diferents aspectes vinculats a definir els elements del professional.
El programa d’aquest curs ha girat entorn a quatre eixos bàsics: definir els elements d’un bon professional, com la imatge, un comportament adequat i els coneixements necessaris; identificar els tipus de clients i el tracte específic per a cada un d’ells; la qualitat del servei; i el compromís dels participants per arribar a la màxima qualitat de servei.
El conductor de les sessions ha estat el consultor Hèctor Duarte de la consultoria D&N, que ha utilitzat una metodologia participativa fomentant la interacció amb i entre els mateixos alumnes per assolir els objectius. En total aquest curs ha comptat amb 12 persones inscrites i ha tingut una durada de 12 hores, repartides en tres dies i horari de tarda. Aquesta acció compta amb el finançament i suport del
Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC).
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi