Només han fet falta 48 hores per solucionar el conflicte entre les escoles d'esquí que operen a
Port Ainé i l'empresa
Gestión 2000, client majorista de l'estació. Aquesta empresa, que porta més de 3.500 escolars a l'estació, va pressionar les escoles d'esquí, just el dia de començar a fer classes, perquè fessin una rebaixa considerable del preu de l'hora de classe.
Tant les escoles com els professors s'hi van negar i Gestion 2000
va decidir portar monitors d'altres estacions. Mentrestant, els del Pallars es quedaven sense feina per negar-se a treballar amb
preus que qualificaven per "sota de l'acceptable”. Aquest divendres s’ha celebrat una reunió a Barcelona entre les dos parts i amb
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) com a mediadora.
Finalment, Gestión 2000 ha fet marxa enrere i ha decidit que "per tal de causar el mínim perjudici" als clients, però també a les escoles, a l'estació d'esquí i al territori, ha optat per "mantenir les reserves i gestionar-les directament amb els responsables de l'estació, d'acord amb la proposta comercial inicial”. Amb aquesta decisió, els tècnics de neu tornaran a treballar amb normalitat aquest dilluns.
A partir d’ara, doncs, les reserves de l’Hotel Port Ainé 2000 les gestionarà directament FGC. Gestión 2000 vol deixar constància que "totes les propostes i accions plantejades durant les negociacions han estat formulades des del respecte i buscant el millor servei comercial destinat a client final".
Per la seva part, les escoles d'esquí han celebrat que l'empresa hagi rectificat i han valorat positivament que la relació contractual dels serveis de professor d'esquí o snowboard siguin amb Ferrocarrils i no directament amb aquesta empresa.
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi