Gestión 2000, l’empresa que porta més de 3.500 escolars a
Port Ainé i que la setmana passada es va veure involucrada en un
conflicte amb els monitors de les escoles d’esquí que operen a l’estació, ha negat aquest dilluns haver-les pressionat per aconseguir una rebaixa del preu de l’hora de classe i ho ha atribuït a un “incompliment unilateral” de l'acord per part dels monitors.
El gerent de Gestion 2000, Francisco Herrero, ha assegurat en declaracions a
Pallars Digital que el motiu del conflicte amb els professors d’esquí de Port Ainé és la negativa d’aquests últims a posar-se un anorac amb la imatge corporativa de la seva empresa. Herrero assegura que no ha estat “un problema de diners” i ho exemplifica en el fet que portar els monitors de l’estació cerdana de
La Molina li suposava “més despeses” que no pas realitzar les classes amb els professors de Port Ainé.
Herrero també ha explicat que, per posar fi al conflicte, l'empresa “ha cedit” a les demandes dels monitors, que des d’aquest dilluns treballen amb anoracs propis “tot i haver-hi un contracte signat”. Aquest contracte, continua Herrero, va ser signat el passat mes de novembre, i afegeix que la decisió de fer marxa enrere respon a la voluntat de causar el mínim perjudici als clients, però també a les escoles, a l'estació d'esquí i al territori.
Els monitors de Port Ainé
van denunciar a través d’un comunicat que l’empresa Gestion 2000 va prescindir dels seus serveis per un “conflicte”. Un dia més tard van assegurar que s’havien negat a treballar perquè l’empresa operava amb
preus que qualificaven per “sota de l’acceptable”. El conflicte va acabar amb una reunió a Barcelona entre les dos parts i la mediació de
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC).
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi