Els joves del tercer curs de la ESO de l’Institut de la Pobla de Segur i del Col·legi Maria Immaculada de Tremp han participat en una campanya sobre els beneficis que suposa el comerç local per als pobles i ciutats. Es tracta d’una de les accions que formen part del projecte de dinamització comercial del Pallars Jussà, que desenvolupa l’
Ajuntament de Tremp gràcies al finançament del programa
Treball a les 7 comarques i que compta entre altres amb la col·laboració dels ajuntaments de la comarca.
Es tracta d'una activitat de sensibilització que consisteix en una xerrada-debat a l’aula, amb l’objectiu de promoure la reflexió entorn a l’acte de compra i les conseqüències de les noves tendències de consum. Des del projecte de dinamització comercial es treballa en diferents àmbits amb l’objectiu d’enfortir el teixit comercial, millorar la competitivitat dels comerços, incidir en l’ocupabilitat del sector i promoure la fixació de la renda al territori.
En el cas d’aquestes accions de sensibilització, es plantegen propostes adaptades a diversos col·lectius. Aquestes xerrades en són un exemple, igual que el treball dut a terme l’any passat amb l’alumnat de cicle mitjà de primària. De cara a la següent anualitat, està previst iniciar un treball adreçat als treballadors del sector públic.
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi