L’
Ajuntament de Tremp ha organitzat aquest mes de febrer el primer curs de l’any en el marc del dispositiu d’inserció laboral. En aquesta ocasió la temàtica es manté en l’àmbit del serveis, amb el títol
Anglès per a la restauració i el comerç. Nivell 2. Aquest curs dona continuïtat a la dinàmica creada per oferir un servei de qualitat en el nostre territori.
L’objectiu general d’aquestes propostes formatives és millorar els currículums per assolir noves competències i obrir noves oportunitats en la recerca activa de feina. D’aquesta manera, s’intenta oferir als participants eines que contribueixin a millorar les seves capacitats i coneixements en diferents àmbits. Concretament, en aquesta proposta es treballen diferents aspectes vinculats a definir els elements del professional.
El programa d’aquest curs ha girat entorn a tres eixos bàsics: la venda, la benvinguda dels clients, el
upselling; la lleialtat als clients, la comunicació i la diversitat cultural, els clients internacionals, la creació d’hàbits i actituds positives, i els procediments i protocol per no perdre els clients, els clients insatisfets, la comunicació racional i emocional, l’impacte i l’oportunitat.
La professora de les sessions ha estat Margaret Van Dongen de la consultoria D&N. Com és habitual, ha utilitzat una metodologia participativa i ha fomentat la interacció amb i entre els mateixos alumnes per assolir els objectius. En total aquest curs ha comptat amb 16 persones inscrites i ha tingut una durada de 12 hores, repartides en tres dies i horari de tarda. Aquesta acció compta amb el finançament i suport del
Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC).
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi