L’
Ajuntament de Tremp, a través dels seus programes de promoció econòmica, l’
Al teu gust, aliments del Pallars i el projecte de dinamització comercial del Pallars Jussà, ha posat en marxa diferents accions per tal d’estimular el consum de proximitat i mirar de minimitzar les pèrdues que el comerç està patint a causa del confinament per l’emergència del coronavirus.
Pel que fa la venda de productes agroalimentaris locals,
Al teu gust, aliments del Pallars està preparant un fulletó que recollirà els diferents canals de venda, tant físics com a través d’internet, dels productors locals. Això se suma, i vol complementar, iniciatives que ja s’estan duent a terme des d’ajuntaments com el de Tremp o el de la Pobla de Segur.
Així mateix, amb l’objectiu d’afavorir el consum tant de productes alimentaris locals com d’altres productes que no són de primera necessitat, des dels projectes de promoció econòmica de l’Ajuntament de Tremp s’està coordinant la venda de cistelles col·lectives. Es tracta d’una proposta per facilitar als clients l’accés a productes de diversa índole. Una vegada feta la comanda, els clients podrien recollir tota la compra en diferents espais fixes de la comarca o bé rebre’ls al domicili.
En aquest sentit i d’acord amb diferents associacions empresarials del territori, també s’estan fent gestions per col·laborar amb xarxes
online de venda col·lectiva que s’estan posant en marxa arrel de la crisi.
Campanya a les xarxes
A més i de forma complementària, s’ha iniciat una campanya a les xarxes socials amb la col·laboració dels productors, elaboradors i comerciants de la comarca en que mostraran el seu dia a dia, fent visible el seu esforç, a través de les etiquetes #emquedoacasaicomprolocal i #emquedoacasaimenjolocal.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi