REDACCIÓ | La prestigiosa revista National Geographic, en la seva edició de Rússia, ha publicat aquest mes de desembre un especial de 52 pàgines amb el títol 'Mediterranean Inspiration' que inclou un reportatge de dues pàgines de l´oferta turística del Pirineu i les Terres de Lleida, elaborat amb la col·laboració de la Diputació de Lleida mitjançant el Patronat de Turisme.
El reportatge descriu la diversitat de l´oferta turística relacionada amb la natura, la cultura, l'oci i la gastronomia de què el visitant pot gaudir durant les quatre estacions de l´any a les comarques del Pirineu i les Terres de Lleida i destaca el lideratge en l'àmbit de tot l´Estat espanyol en l´oferta de neu amb les 11 estacions d´esquí i amb les activitats de turisme actiu i esports d´aventura.
També fa una referència especial a l´oferta de natura com un dels actius més importants de la zona, amb el Parc Nacional d´Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, el Parc Natural de l´Alt Pirineu, el Parc del Cadí-Moixeró i l´estany d´Ivars i Vila-sana, a més de la declaració de Reserva i Destinació Turística Starlight de la serra del Montsec, com a principals referents.
El reportatge també inclou alguns dels elements més importants del patrimoni cultural de les comarques de Lleida com ara la Ruta dels Castells, el monestir de Vallbona de les Monges dins de la Ruta del Cister, el conjunt de les esglésies romàniques de la Vall de Boí i les catedrals de Solsona, la Seu d´Urgell i la Seu Vella de Lleida, a més de fer referència a la ciutat de Lleida i al seu centre comercial, entre d´altres aspectes.
L´especial 'Mediterranean Inspiration' té com a objectiu principal incrementar l´afluència del turisme rus d´alt poder adquisitiu a la franja del Mediterrani, destinació preferida dels turistes russos, no solament durant la temporada d´estiu sinó també durant tot l´any. L´especial destaca els principals avantatges competitius de les destinacions turístiques preferides pels turistes russos, entre les quals destaca Catalunya.
La revista National Geografic de Rússia ha fet una distribució de 140.000 exemplars de l´especial i es preveu que tingui 1.862.100 lectors. Al marge de l´edició impresa, també es publicarà en versió online.
Aquesta nova acció promocional del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida s´emmarca dins l´objectiu de posicionar el conjunt de l'oferta turística del Pirineu i les Terres de Lleida al mercat rus. Amb aquest mateix objectiu el Patronat de Turisme ha participat en els darrers anys en diferents fires del sector turístic que tenen lloc a la ciutat de Moscou i ha assistit a diverses reunions amb turoperadors turístics dels països de l'Est perquè incloguin en els seus catàlegs l'oferta de turisme de neu, com també la de natura i turisme actiu.
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-la, necessitem el suport de persones com tu.
Subscriu-t'hi