Davant la necessitat de promoure els comerços i serveis locals, que s’han vist greument afectats per la crisi del coronavirus en tots els seus diferents àmbits, l’
Ajuntament de la Pobla de Segur ha decidit impulsar un trivial, una acció a través del propi canal d’Instagram amb l’objectiu de donar suport al teixit empresarial del municipi.
Es tracta d’un joc de 15 preguntes que ha arrencat aquest dilluns i que premiarà les persones que n’encertin 13 o més amb un val descompte de 20 euros per gastar a comerços i serveis de la Pobla durant els mesos de juliol i agost. Se sortejaran un total de 175 vals entre els guanyadors, que els podran recollir a l’ajuntament quan aquest torni a obrir al públic.
Aquesta acció s’ha dut a terme coordinadament per les regidories de Cultura i Promoció Econòmica i s’hi han destinat 3.500 euros, la totalitat d’una de les partides pressupostàries d’una de les activitats culturals anul·lades. El regidor de Cultura, Ramon E. Guimó, explica que “és important reinvertir les partides que no s’han pogut executar en accions que, en la mesura del possible, afavoreixin l’economia de molts comerços, de molts serveis i de moltes famílies del nostre poble”, ha dit.
El trivial poblatà és la primera acció en l’àmbit del comerç que l’Ajuntament de la Pobla de Segur ha posat en marxa, però des del consistori asseguren que ja s’està treballant en diferents accions per tal d’estimular el consum de proximitat i mirar de minimitzar les pèrdues que el comerç està patint a causa del confinament per l’emergència del coronavirus.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi