Davant la necessitat d'afavorir els comerços i serveis locals, greument afectats per la crisi del coronavirus,
l'Ajuntament de la Pobla de Segur ha impulsat una acció a través d'Instagram per donar suport al teixit empresarial poblatà. Es tracta d'un
Trivial poblatà de 15 preguntes, que ha premiat amb 175 vals de descompte de 20 euros a les persones que han encertat 13 preguntes o més, i que els podran gastar en comerços i serveis del poble durant els mesos de juliol i agost i recollir-los al Telecentre de la localitat quan aquest torni a obrir al públic.
La participació al concurs ha estat molt bona. Segons el consistori, hi han participat més de 700 persones, de les quals 643 han contestat almenys una pregunta bé. Una altra dada significativa és que hi ha hagut una mitjana de 420 respostes, i més de 300 persones han respost que gràcies al joc han descobert alguna cosa nova sobre la Pobla. El regidor de cultura, Ramon E. Guimó, ha mostrat la seva satisfacció per "la gran participació que ha tingut el concurs i per haver pogut repartir els 175 vals que afavoriran els comerços i serveis del poble".
Aquesta acció s'ha dut a terme coordinadament per les regidories de Cultura i Promoció Econòmica, i s'hi han destinat 3.500 euros provinents d'una de les partides pressupostàries que s'havien destinat a una de les activitats culturals anul·lades.
El
Trivial poblatà és la primera acció en l'àmbit comercial que l'Ajuntament ha posat en marxa, però ja s'està treballant en diferents accions per tal d'estimular el consum de proximitat i mirar de minimitzar les pèrdues que el comerç està patint a causa del confinament per l'emergència del coronavirus.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi