L’
Ajuntament de Tremp ha iniciat un nou sistema per atendre la ciutadania d’una manera més òptima i eficaç. Amb l’arribada de la pandèmia de la Covid-19, les oficines de l’ajuntament es van haver de tancar al públic i es van prioritzar els tràmits telemàtics amb certificat digital. Les persones que preferien seguir realitzant tràmits presencials, havien de sol·licitar per telèfon dia i hora per ser atesos.
Des d’aquest passat dilluns, tots els ciutadans que necessitin atenció telefònica tècnica o atenció presencial poden sol·licitar la cita prèvia
a través d’aquest enllaç. Les atencions es realitzen a la sala de plens de l’edifici de l’ajuntament, que té un accés directe a l’exterior i minimitza, d’aquesta manera, el trànsit de persones.
D’altra banda, els ciutadans que disposen de certificat digital, haurien de continuar fent els seus tràmits directament entrant a la
seu electrònica de l’Ajuntament de Tremp. Cal recordar que l’Ajuntament de Tremp emet certificats digitals CATCERT de persones físiques a aquells ciutadans que vulguin fer tràmits telemàtics.
Demanar cita prèvia a l’Ajuntament de Tremp
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi