El
Consell Comarcal del Pallars Jussà ha iniciat una campanya que mostra la comarca com el lloc perfecte per a fer les vacances, connectant els valors propis del territori com l’accés a la natura i la tranquil·litat, amb les necessitats dels visitants d’allunyar-se de la ciutat en busca de llocs poc massificats. La campanya, batejada com
El Pallars Jussà, l'escapada ideal, s’està impulsant des de mitjans d’abril a les xarxes socials de turisme del Pallars Jussà.
A més, des del 15 de juny i en col·laboració amb trens de
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC),
es promociona l’oferta turística de diferents comarques on l’entitat gestiona equipaments turístics. Així, fins a l’octubre circularan per diferents línies d'FGC vagons de trens que s’han retolat amb la imatge de les campanyes de promoció turística de diverses comarques, entre les quals el Pallars Jussà.
La promoció de l’oferta turística pallaresa s’ha realitzat en col·laboració amb l’Associació de Professionals de l’Àmbit Turístic (Apat), la qual agrupa un centenar d’empreses turístiques, exposant als vagons el missatge de la iniciativa
Vine al Pallars, viu el Jussà. Igualment, la retolació dona visibilitat a algunes de les marques turístiques de la Unesco que es poden trobar a la comarca, com és la destinació Starlight per la qualitat excepcional del cel fosc o el Geoparc Orígens.
Els trens amb les propostes turístiques del Pallars Jussà estan circulant per la línia Barcelona Vallès i la línia Llobregat Anoia.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi