El Pallars Jussà ha iniciat una campanya per promocionar-se turísticament per fer front als efectes de la Covid-19 en el sector, especialment des de del confinament de la comarca del Segrià. Sota el nom de
L'escapada ideal, el Jussà reivindica el seu entorn privilegiat i allunyat de les aglomeracions, on es poden practicar esports de muntanya i gaudir del patrimoni natural i cultural.
Pel que fa a la situació sanitària, el president del
Consell Comarcal de Jussà, Josep Maria Mullol, remarca també que la zona de l’Alt Pirineu i Aran ha estat una de les primeres regions sanitàries en finalitzar el procés de desconfinament i entrar en fase de represa. Un fet, assegura que "ha permès treballar i implementar totes les mesures necessàries per a garantir un turisme segur i de qualitat".
La campanya, impulsada mitjançant les xarxes socials i en suports publicitaris en mitjans de comunicació i en trens metropolitans de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), posiciona la comarca com "una de les que té gran quantitat d’indrets per explorar i entorns idíl·lics per desconnectar, afavorint un turisme familiar i gens massificat".
En aquesta línia s’ha fet arribar al sector turístic imatges adaptades a les diferents xarxes socials per tal que puguin difondre la campanya incidint també en que el Pallars Jussà està ubicat a l’Alt Pirineu i Aran a menys de dues hores de Barcelona i a una hora i poc de Solsona, Barbastre o Lleida.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi