Divendres, 22 de novembre de 2024
turisme

L'Alt Pirineu i Aran reforça la imatge territorial amb la campanya «Territori Natura»

L'objectiu és potenciar la Marca Pirineus amb una oferta turística adaptada a les precaucions per la Covid-19

Redacció 3 d'agost de 2020 a les 08:57
La idea de la campanya és reforçar el missatge de territori saludable i autèntic associat al Pirineu | Òscar Jorba
Les oficines de turisme de les comarques de l’Alt Pirineu i Aran i del Conselh Generau d’Aran han impulsat la campanya Territori Natura, amb la implicació directa del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida i l’Agència de Turisme de Catalunya mitjançant la Marca Pirineus.

Arrel de la demanda expressa dels agents privats del sector turístic, i per tal de potenciar la destinació Alt Pirineu i Aran, l'objectiu és reforçar el missatge de territori saludable i autèntic associat al concepte Territori Natura. Amb un format de pregunta, s’exposen quatre conceptes clau, com ara aire, espai, temps i llibertat, per finalment poder donar una resposta en forma de "Troba’l a l’Alt Pirineu i Aran".


La campanya la conformen quatre vídeos d’una durada de 30 segons, un per cada pregunta, i una campanya de 20 dies a les xarxes socials, prioritàriament a Facebook i Instagram. Tota la informació de la campanya s’allotjarà a sompirineu.cat, un portal informatiu i de recursos per a professionals de diversos sectors econòmics o temàtics impulsat per l’Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l'Alt Pirineu i Aran (IDAPA).

Un producte de marca territorial 

Tal com ha explicat el director general de Polítiques de Muntanya i del Litoral, Albert Alins, es tracta d’"una iniciativa del territori que pretén aglutinar diferents iniciatives comunicatives per oferir una destinació saludable i autèntica sota el concepte natura com a eix central, on les activitats a l’aire lliure, el patrimoni cultural i els productes locals aporten un valor afegit”. Segons Alins, la destinació Natura "reforça la presència al territori dels Parcs Naturals del Cadí Moixeró i de l’Alt Pirineu, i del Parc Nacional d’Aigüestortes i Estanys de Sany Maurici".

El director de l’IDAPA, que coordina la campanya, Pere Porta, ha emfasitzat que l’"Alt Pirineu i Aran reuneix unes condicions òptimes i d’oportunitat per al desenvolupament, que pot donar resposta saludable a les quatre qüestions que planteja la campanya, aire, espai, temps i llibertat”.

 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Subscriu-t'hi

Participació