El
Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida ha engegat una campanya destinada a promocionar diversos paratges del Pirineu i les Terres de Lleida com a llocs per gaudir d'activitats a la natura. Sota el lema
Lleida de Sol a Sol, l'acció consisteix en la gravació d'una sèrie de vídeos curts promocionats per la
coach Paula Butragueño i l'esportista Jan Margarit.
El projecte preveu la gravació de quatre càpsules de 15 segons i vídeo de 90 segons, que recolliran les experiències dels dos prescriptors. Una de les destinacions de la campanya, que té el sol com a fil conductor, serà al Pallars Jussà, concretament a la Vall Fosca i el telefèric d'Estany Gento.
Viatge de premsa pel Pallars
Paral·lelament, el Patronat també ha col·laborat en un viatge de premsa per promocionar diversos paratges insòlits i sostenibles de la demarcació de Lleida. Del 15 al 20 de setembre, el projecte
Road to Wild, protagonitzat per dos bloguers especialitzats en públic jove, també farà parada a les comarques pallareses. Ahir mateix, els participants van poder visitar el celler Sauvella, a Orcau; el poble de Basturs, així com les Botigues Museu de Salàs de Pallars i la fàbrica de cervesa artesana Ctretze.
El viatge continua avui divendres pel Pallars Sobirà i la Vall Fosca, passant primer el poble de Peramea i l'estany de Montcortés, i després la Plana de Mont-ros, Castell-estaó, Antist i Beranui tot fent la ruta del Cinquè Llac, i finalment visitant la microreserva de la Tremoluga de Nens. Encara avui, els dos bloguers tornaran al Jussà, en aquest cas per visitar el castell i la col·legiata de Santa Maria de Mur i per fer una travessa amb caiac pel llac de Terradets.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi