L’
Ajuntament de Tremp i els comerços del municipi participaran un any més a la campanya
Compra i guanya, concebuda per la xarxa
Barris Antics amb Projectes. Aquesta campanya té l'objectiu de millorar la promoció comercial, turística i cultural de cadascun dels 31 municipis que hi participen. La campanya, que enguany arriba a la 10a edició, té un doble objectiu: dinamitzar el comerç de proximitat als nuclis antics i la promoció de la trentena de territoris organitzadors.
Aquesta desena edició tindrà un caràcter especial per la conjuntura actual marcada per la pandèmia. La campanya, però, mantindrà intactes els seus quatre objectius: dinamitzar el comerç de proximitat, promoure turísticament els territoris organitzadors, premiar als compradors i agrair la participació dels comerciants. Per això, la campanya s'ha adaptat a les circumstàncies excepcionals traslladant-se al mes d’octubre i ampliant el seu àmbit a tot el municipi i no tan sols als nuclis antics, com en les edicions anteriors.
Durant tot el mes d’octubre, les persones que comprin als comerços adherits dels 31 municipis organitzadors, i que estaran identificats amb el cartell de la campanya, podran guanyar experiències per a dues persones a cadascun dels municipis membres de la xarxa Barris Antics amb Projectes. A principis de novembre, se sortejaran les 32 experiències valorades en 2.859 euros cadascuna. Entre tots els membres de la xarxa es repartiran més de 91.400 euros en 992 experiències per a dues persones que podran gaudir fins al juny de 2021.
La promoció comercial és l’objectiu bàsic, tal com comenta la regidora de Promoció Local de l’Ajuntament de Tremp, Anna Ritz. “Aquest any més que mai, la campanya ha de ser una oportunitat per posar en valor el nostre model de comerç i animar tothom a entrar a les botigues de Tremp
i, si a més difonem el patrimoni cultural i paisatgístic de casa nostra, és la campanya ideal”, ha assenyalat.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi