Els representants d’una quarantena d’empreses turístiques del Pallars Jussà participen aquesta tardor en una formació de màrqueting digital destinat a la millora de la comunicació i promoció dels establiments turístics de la comarca a través de les xarxes socials. Als seminaris ja s’hi ha inscrit 44 persones del sector turístic de la comarca, si bé l’organització espera que aquesta xifra vagi incrementant-se a mesura que avancin les sessions.
La formació es porta a terme en format en línia, distribuïda en set sessions amb periodicitat setmanal que tracten diferents eixos per millorar el posicionament d’aquestes petites empreses a la xarxa. Durant el curs es desgranaran temes com les noves tendències del màrqueting turístic i el màrqueting digital que poden aplicar-se en una petita empresa del món rural, com treure millor partit d’aquestes eines o quines s’adapten millor a cada tipus de negoci. Addicionalment, les empreses participants podran optar a un assessorament personalitzat que els ajudarà a marcar una estratègia a les xarxes social per al seu negoci.
Aquesta formació s’inclou en el marc d’accions de dinamització que promou el
Consell Comarcal del Pallars Jussà amb fons del Projecte Treball a les 7 Comarques, subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc dels programes de suport al desenvolupament local.
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi