El Pallars Jussà engegarà una campanya de promoció de l'oleoturisme, el turisme dedicat a la compra i coneixement de l'oli. El
Consell Comarcal del Pallars Jussà ha elaborat aquesta acció juntament amb el
Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida i altres consells comarcals de la demarcació, com el de les Garrigues.
L'objectiu d'aquest pla és difondre l'oferta com a destinació oleoturística de referència, implicar les empreses i les destinacions del territori vinculades al món de l'oli i donar suport a la comercialització de les experiències i productes de l'oli. En aquest sentit, s'ha creat un web que recull tota l'oferta i també es duran a terme accions de màrqueting, com l'elaboració de tres vídeos promocionals.
El pla
'Oleoturisme de Lleida. El gust de la terra', presentat aquest dimarts pel Patronat de Turisme, inclou, de moment, una experiència oleoturística al Pallars Jussà. Es tracta d'un taller familiar d'olis aromatitzats per a la cuina i un tast d'oli al
Parc de les Olors de Claverol. Aquesta proposta i unes altres 37, que es duen a terme a la resta de comarques, formaran part del catàleg d'experiències del web d'Ara Lleida. L'estratègia del projecte es basa a convertir la visita a les cooperatives i molins en un producte turístic competitiu.
La vicepresidenta del Patronat de Turisme de la diputació lleidatana, Rosa Pujol, ha valorat l'excel·lent qualitat de l'oli d'oliva verge extra produït en terres lleidatanes i ha explicat que la presentació del pla s'ha fet coincidir amb l'inici de la campanya de recollida de l'oliva.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi