Aquest mes s'ha realitzat la setena i última sessió de la formació virtual en màrqueting digital per al sector turístic del Pallars Jussà, impulsada pel
Consell Comarcal del Pallars Jussà i que va començar el passat mes d'octubre. Uns 60 agents turístics de la comarca, han participat en la formació, principalment empresaris d'allotjaments i activitats turístiques, juntament amb tècnics d'oficines de turisme o d'equipaments culturals i esportius, entre d'altres.
El president del consell comarcal, Josep Maria Mullol, ha ressaltat la importància que la formació té en els moments actuals i, en especial, en el camp de les xarxes socials i la comunicació digital. "El sector turístic ha patit molt aquest any, a causa de les limitacions en mobilitat imposades per la Covid-19, i és un sector estratègic per la comarca de manera que seguirem impulsant accions formatives i també estratègiques que els ajudin a adquirir noves eines per al seu dia a dia", ha afirmat Mullol.
L'acció, finançada pel projecte
Treball a les 7 comarques, continua durant el mes de desembre amb un assessorament individualitzat per a les empreses que hagin assistit a la formació. Durant aquestes sessions, un dels ponents expert en màrqueting digital resoldrà els dubtes dels negocis i els guiarà en com ha de ser una bona estratègia digital aplicada cada empresa.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi