La tendència de compra
online de gran part dels treballadors i treballadores de l’administració i els serveis públics del Pallars Jussà és superior a la mitjana catalana. És la primera conclusió que s’extreu dels resultats obtinguts en l’enquesta sobre els hàbits de consum que s’està duent a terme en el marc del projecte de dinamització comercial del Pallars Jussà, liderat per l’
Ajuntament de Tremp.
Tot i així, els enquestats -uns 180- també posen de manifest la voluntat de molts de realitzar més compres de proximitat i exposen les adaptacions que farien falta per fer-ho possible. Els primers resultats de l’enquesta
es van avançar fa dos setmanes en el marc de la Taula sectorial de Comerç del Pallars Jussà, on els ajuntaments i entitats participants van acordar repetir la presentació de forma presencial a cada municipi, facilitant així la participació d’un major nombre de comerciants i empreses.
L’objectiu de l’enquesta és dissenyar accions que reforcin el comerç local i de proximitat. En aquest context, es preveuen recollir informacions sobre els hàbits de compra de diferents col·lectius. S’ha escollit iniciar aquesta prospecció pels treballadors del sector públic, tenint en compte el pes important a nivell d’ocupació que aquest col·lectiu representa a la comarca i per tant, la influència de les seves dinàmiques de consum en el comerç local.
Conèixer la totalitat d’aquestes dades ajudarà a definir, conjuntament amb el sector del comerç, unes línies de treball estratègiques que contribueixin a fixar el consum d’aquests treballadors al territori.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi