Aquesta passada Setmana Santa més de 200 comerços del Pallars Jussà han complementat els seus aparadors amb un element decoratiu comú. Una proposta decorativa que consisteix en un conjunt de margarides de cartolina que cada comerciant farà servir per fer una composició lliure i que complementarà amb el ja clàssic
hashtag #fempallars escrit amb retolador a les vitrines.
Des del projecte de dinamització comercial del Pallars Jussà, que lidera l’
Ajuntament de Tremp a través del programa
Treball a les 7 comarques, cada any s’implementen dos campanyes conjuntes per a tota la comarca: una per Nadal i una altra a la primavera. L’objectiu és compartir una imatge unificada en una època en que el Pallars Jussà acull un gran nombre de visitants i pallaresos amb residència habitual fora de la comarca.
També es busca posar en valor i incrementar la notorietat del comerç de la comarca, de proximitat i amb una oferta variada i de qualitat. A més, com a reforç de l’acció als aparadors, l’Ajuntament de Tremp ha instal·lat a l’entrada sud de la ciutat un plafó de suport amb el missatge
Aquesta primavera, #fempallars al comerç!.
Aquesta campanya s’ha acordat en el marc de la Taula sectorial de Comerç del Pallars Jussà i es va presentar als comerciants de Tremp el passat 22 de març en el decurs de la reunió informativa sobre l’enquesta de consum al sector públic. Està previst dur a terme també la reunió informativa al comerç de la Pobla de Segur aquest mes d'abril.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi