L’
Ajuntament de la Pobla de Segur s’ha unit als més de 500 municipis que a nivell nacional disposen del servei
Línia Verde, un
canal de comunicació directe a través del qual el veïnat pot posar en coneixement del consistori aquells desperfectes que detectin a la localitat. Gràcies a aquesta eina de
participació ciutadana, l’ajuntament pretén conèixer les necessitats del municipi i així poder donar solució a les qüestions comunicades.
Per poder utilitzar aquest
nou servei és necessari
descarregar l’aplicació Línia Verde a Google Play (per a dispositius Android) o l’App Store (per als d’iOS). Per comunicar una
incidència, tan sols cal clicar sobre
Nova incidència. En pantalla apareixerà un desplegable perquè l’usuari seleccioni la que vol comunicar. De forma automàtica, l’aplicació detectarà les coordenades exactes en les que s’ubica el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i escriure una observació.
Una vegada enviada la incidència, el personal de l’ajuntament rebrà una notificació del desperfecte comunicat per, a partir d’aquest moment, iniciar els tràmits per solucionar la incidència detectada. A més, el ciutadà n’estarà sempre al corrent, ja que
rebrà una notificació al seu telèfon sempre que es produeixi un canvi en l’estat de la incidència.
Comunicacions i avisos de l’Ajuntament
Una altra de les possibilitats que ofereix aquesta aplicació és la de l’enviament de
comunicacions informatives,
agenda i
avisos per part de l’Ajuntament de la Pobla de Segur. També es podrà consultar els principals punts d’interès que es localitzen al municipi, la informació dels
comerços i serveis de la Pobla i les entitats locals. Una informació que fins ara ja es podia trobar a l’aplicació
SmartVila, que ja ha deixat d’estar operativa.
Accedeix al servei Línea Verde de la Pobla de Segur
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi