El
Comerç Associat de Tremp (CAT) ha engegat una
campanya d'estiu amb el lema
Posa't el CAT al cap. L'objectiu de la proposta és donar
visibilitat als seus associats i promoure les
compres "a casa". Amb aquesta campanya, el comerç local vol reivindicar el seu paper com a
eix vertebrador de la ciutat de Tremp i crida l'atenció als ciutadans i visitants per recordar-los que el consum de
proximitat enforteix l'economia del
territori i beneficia tothom.
La campanya s'ha iniciat durant aquest mes de juliol amb el
decoració dels carrers comercials de Tremp amb
banderoles de colors i
barrets de palla, que s'han instal·lat amb el suport del consistori trempolí. Així mateix, des del dissabte 17 fins al 31 de juliol, i del 14 al 28 d'agost, des de les 12h fins a les 13:30h, s'instal·larà una
diana en un carrer diferent de les zones comercials de Tremp perquè els clients puguin fer
llançaments a canvi dels seus
tiquets de compra.
La iniciativa compta amb la col·laboració de l'
Ajuntament de Tremp a través del projecte
#FemPallars de dinamització comercial, que es desenvolupa a la comarca per mitjà del programa
SOC Treball a les set comarques del Pirineu. Mitjançant Instagram, la presidenta del CAT, Maite Ramoneda, ha explicat la campanya amb detall. Podeu veure el vídeo a continuació.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi