Aquesta setmana s’ha posat en marxa la
nova oficina d’atenció als ciutadans de l’
Ajuntament de Tremp, un nou espai ubicat a la planta baixa de l’edifici que s’estructura en diferents serveis. Compta amb un taulell de recepció d'
atenció ràpida i
cita prèvia, una sala per efectuar tràmits relacionats amb el
registre i un espai d'atenció amb capacitat per atendre a tres usuaris per realitzar
tràmits especialitzats.
La reforma d’aquest espai s’ha realitzat amb la
voluntat d’assolir la màxima eficiència en el servei. Ara, els usuaris ja no hauran de circular per la casa consistorial i buscar les oficines per ser atesos. Amb el servei de cita prèvia i la localització de la nova oficina, el consistori preveu
reduir els temps d’espera i preveu que l’atenció al ciutadà sigui més ràpida.
L’horari d’obertura presencial és
de 9h a 14h amb cita prèvia i es poden fer els tràmits habituals, com la presentació de sol·licituds diverses, de certificats o els tràmits d’empadronament. Complementàriament la planta baixa de l’ajuntament acull el Faciet i la Bepeta, els gegants de Tremp; la Cremablat, la bèstia de la Colla de Diables Lo Peirot, i els capgrossos de la ciutat.
Altres notícies que et poden interessar
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi