Divendres, 22 de novembre de 2024
ajuntament de tremp

Tremp estrena la nova oficina d’atenció al públic

La posada en marxa del nou espai respon a la voluntat de donar servei a les persones i adaptar-lo a les noves circumstàncies

Redacció Tremp | 31 d'agost de 2021 a les 10:37
La nova oficina ja ha entrat en funcionament | Ajuntament de Tremp
Aquesta setmana s’ha posat en marxa la nova oficina d’atenció als ciutadans de l’Ajuntament de Tremp, un nou espai ubicat a la planta baixa de l’edifici que s’estructura en diferents serveis. Compta amb un taulell de recepció d'atenció ràpida i cita prèvia, una sala per efectuar tràmits relacionats amb el registre i un espai d'atenció amb capacitat per atendre a tres usuaris per realitzar tràmits especialitzats.

La reforma d’aquest espai s’ha realitzat amb la voluntat d’assolir la màxima eficiència en el servei. Ara, els usuaris ja no hauran de circular per la casa consistorial i buscar les oficines per ser atesos. Amb el servei de cita prèvia i la localització de la nova oficina, el consistori preveu reduir els temps d’espera i preveu que l’atenció al ciutadà sigui més ràpida.

L’horari d’obertura presencial és de 9h a 14h amb cita prèvia i es poden fer els tràmits habituals, com la presentació de sol·licituds diverses, de certificats o els tràmits d’empadronament. Complementàriament la planta baixa de l’ajuntament acull el Faciet i la Bepeta, els gegants de Tremp; la Cremablat, la bèstia de la Colla de Diables Lo Peirot, i els capgrossos de la ciutat.
 

Altres notícies que et poden interessar



 

Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.

Subscriu-t'hi

Participació