Des de
Pallars Actiu iniciem una acció publicitària per atraure
nous residents a les comarques pallareses. La campanya, titulada
Torna a respirar, vine a viure al Pallars, té com a protagonistes a persones de diferents perfils que des l’inici de la pandèmia, l’any 2020, han fet el pas de venir a viure al Pallars.
Aquest any, Pallars Actiu ha realitzat un estudi per analitzar com generar oportunitats pel repoblament al Pallars mitjançant el teletreball. L’objectiu principal és saber com es pot fer ressò, en les zones urbanes, de les oportunitats que el Pallars ofereix, per tal de repoblar el territori tot aprofitant l’impuls que està tenint el teletreball.
L’estudi es va iniciar amb el qüestionari que Pallars Actiu va impulsar a través de les xarxes socials,
preguntant Vius fora? T'agradaria establir-te i teletreballar des del Pallars?. L’objectiu era conèixer els vincles de la ciutadania amb el Pallars, què en valora i quins factors necessitaria per establir-s’hi.
L’estudi va continuar fent la cerca de famílies que ja havien fet el canvi de residència, per conèixer el seu perfil i poder definir quins han sigut els motius del canvi, i quins avantatges i desavantatges s’han trobat. I d’aquí surt la campanya que ara posem en valor, amb un petit tast de les entrevistes realitzades als protagonistes.
La campanya vol fer ressò del territori pallarès a les àrees urbanes de Catalunya per donar a conèixer el Pallars com a terra d’acollida i amb possibilitats de desenvolupar-hi la vida professional i personal, sempre enfocant-ho al món del teletreball i en el talent digital. Una oportunitat que ja va tenir el seu auge en la pandèmia i que actualment, hauria d’estabilitzar-se.
Mitjançant les xarxes Instagram, Facebook, Linkedin i els mitjans de comunicació llençarem vuit càpsules on les persones entrevistades donen el seu punt de vista de perquè han escollit els Pallars, com s’hi troben i com hi viuen.
L’estudi dels municipis dels Pallars ens dona una visió àmplia dels recursos, serveis i condicions actuals o previstes, relacionades amb les necessitats dels nous residents i amb el coneixement de les persones i dels municipis. L’estudi proposa unes accions per assolir l’objectiu inicial, entre elles valoritzar més el que ja tenim i donar-li el seu valor.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi