10
empreses agroalimentàries del Pallars participen als itineraris personalitzats d’estratègia i comercialització que organitza el programa de l’Ajuntament de Tremp,
Al teu gust, aliments del Pallars. Es tracta d’una proposta formativa que s’ha estructurat en dues sessions d’assessorament teòriques, cadascuna per a cinc de les empreses inscrites, i es completarà amb sessions d’assessorament individualitzades.
Els continguts específics giren entorn a l’estratègia de negoci de cada empresa participant, la identificació dels aspectes que poden generar desajustos i com revertir-los, l’anàlisi de l’estratègia de
màrqueting, en quin mercat incidir i com generar-hi impacte i, finalment, identificació de les claus per optimitzar l’estratègia comercial i de vendes.
L’encarregat de crear i conduir aquests itineraris és l’especialista en estratègia, gestió i màrqueting
Xavier Lamote, d’Activa Consultors. Les 10 empreses participants, totes elles del Pallars, tenen diferents realitats tant pel que fa al producte o servei que comercialitzen, com pel que fa a la seva estructura empresarial. Concretament, són empreses dels sectors del
vi, la
cervesa, la
carn,
forn i
pastisseria, transformació de fruits secs, mels i plantes aromàtiques i conserves.
Des de l’any 2018, el programa
Al teu gust, aliments del Pallars desenvolupa una proposta de servei a petites empreses agroalimentàries de muntanya fonamentada en la innovació, la transferència de coneixement i la cooperació público-privada que permeti posicionar el Pallars i les seves empreses. Aquests itineraris formatius s’emmarquen en aquest servei.
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi