Al Pallars ha nascut un nou projecte,
Love Pallars. Una
marca pròpia de marxandatge pels dos Pallars. Al capdavant de la marca es troba
Ferran Blanch, emprenedor per naturalesa. Ell és videògraf, professió que porta desenvolupant des de fa gairebé 25 anys, tot i que darrerament també ha decidit entrar en el sector turístic amb la gestió d'allotjaments a través d’escapadatremp.com. Blanch s’aventura ara amb una
línia de productes amb l’objectiu de "portar el Pallars a tot arreu”, segons assegura.
“Vaig poder veure, arrel de la meva incursió en el sector turístic, que faltava productes tipus
souvenir per poder
difondre el Pallars a través de la gent que ens visita”. Però no solament vol centrar-se amb els visitants o turistes. La seva idea és que, sobretot, “sigui el pallarès o la pallaresa qui tingui un producte amb la marca de la seva terra, i que pugui utilitzar en el seu dia a dia”, ha afegit.
La idea del projecte, doncs, és utilitzar el marxandatge per a donar a conèixer les comarques pallareses. Primer, segons Blanch, amb la gent d'aquí, i després poc a poc, amb la gent que visita el Pallars. Un altre objectiu és que es puguin utilitzar els productes Love Pallars com a
regal per amics o familiars més enllà de la nostra terra. “Que un barceloní, un gironí o un tarragonès porti una samarreta Love Pallars”, afegeix.
Imatge dels coberts de bambú de la marca Love Pallars. Foto: Love Pallars
En Ferran Blanch afirma sentir-se “
molt il·lusionat” amb el projecte. Malgrat només fa sis anys que viu al Pallars, concretament a Tremp, afirma que ja se sent pallarès i que estima aquesta terra. Es considera
emprenedor, no empresari. “Em moc per emocions i sentiments. Em vaig plantejar fer realitat Love Pallars i ho he fet. Sempre cal fer el que un té ganes de fer”, ha asseverat.
Llançament de quatre productes al mercat
De moment, la marca s'ha donat a conèixer amb el llançament de
quatre productes, que es poden adquirir individualment o en un lot més econòmic. Es tracta d'un
got termo, una
ampolla de vidre amb funda, una
carmanyola i un
joc de coberts. Tots ells fabricats amb materials ecològics com el bambú. De fet, tota la línia de productes seguirà les mateixes directrius i filosofia: que estiguin fets amb
productes ecològics i reciclats i, a més, que tinguin un
disseny elegant i siguin molt
pràctics.
Els productes
ja s’han posat a la venda a través de la botiga online però properament també es podran trobar en diferents punts i botigues físiques. Ara mateix, de fet, s’està confeccionant la
xarxa de punts de venda. En aquest sentit, si alguna botiga està interessada en vendre els productes Love Pallars al seu establiment, pot posar-se en contacte amb en Ferran Blanch a través del correu
hola@lovepallars.com.
Logotip de Love Pallars en un dels seus productes. Foto: Love Pallars
Des de Love Pallars confirmen la
bona rebuda dels primers productes i esperen que els clients se n'enamorin de la mateixa manera que també ho estan del Pallars. És per això que des de la marca
ja s'estan preparant més productes, ben variats, com samarretes, gorres, tovalloles de platja, bosses, motxilles, carregadores de mòbil, altaveus, material de oficina, per a fer esport o per endur a la muntanya. Un gran ventall de possibilitats que, de ben segur, s’adaptaran als gustos de tothom.
Ferran Blanch apel·la a l’
estima pel Pallars. “Hi ha un sentiment emocional que es transmet, que es propaga i aquest és el motor de Love Pallars. Aquesta terra té màgia, té una aura, quelcom especial. I això hem de donar-ho a conèixer a fora, ja sigui a través d'una samarreta, una gorra, una carmanyola o un simple bolígraf”, assegura. De moment, qui vulgui rebre més informació i novetats sobre la marca, pot subscriure's a la seva
newsletter fent
clicant aquí.
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi