Els veïns d'
Espot porten quatre dies incomunicats a causa d'una
avaria al servei de telefonia i Internet de
Movistar. L'
Associació d'Allotjaments Turístics del municipi ha volgut mostrar el seu malestar, ja que, a banda de no poder rebre trucades ni connectar-se a la xarxa, tampoc poden rebre
reserves via telèfon. A més, denuncien, hi ha hotels que des del passat divendres no poden cobrar amb
datàfon als clients.
La situació no només afecta als veïns i hotelers d'Espot, sinó també als mateixos visitants, que tampoc poden treure diners en efectiu del
caixer automàtic del poble, el qual també funciona per mitjà de la companyia
Telefónica. Una circumstància que obliga els turistes a haver de demanar efectiu als mateixos hotels on estan allotjats.
Segons han explicat des de l’associació a
Pallars Digital, quan els afectats es posen en contacte amb Movistar, els surt un contestador automàtic que afirma que hi ha una "
avaria massiva". Tanmateix, afirmen, no els donen cap resposta ni previsió de quan s'arreglarà l'avaria. Per tot plegat, els hotelers d'Espot cada cop estan més inquiets, ja que la problemàtica els està perjudicant de cara a futures reserves.
En aquest sentit,
Sílvia Montaña, de l'Hotel Saurat, explica que des de l'allotjament faran una reclamació per les pèrdues que han sofert.
"Estem en plena temporada i en aquestes dates el telèfon normalment no para de sonar", assegura. "Som una entrada al Parc Nacional d'Aigüestortes, amb entre 3.000 i 4.000 turistes al dia des de Sant Joan", declara Montaña.
"Que estiguem incomunicats, no ho havíem vist mai, és intolerable i una vergonya", sentencia.
Altres notícies que et poden interessar
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi