El
capítol dedicat a Salàs de Pallars i al Pallars Jussà del programa
Volando voy de Cuatro ha estat el més vist de la temporada. Així ho demostren les
dades d’audiència d’aquest espai presentat per
Jesús Calleja, que aquest dimecres ha anotat el seu millor registre de la temporada amb
690.000 espectadors i un
7,2% de share, és a dir, del total de persones connectades a la televisió a Espanya.
Les càmeres del programa
van estar rodant per la comarca entre l'1 i el 5 de juny del 2021, posant especial atenció en diferents aspectes de la zona. Entre altres coses, el programa ha fet possible la restauració d’un
teló publicitari històric, adquirit per
Sisco Farràs, impulsor de les
Botigues Museu de Salàs de Pallars. El poble pallarès va ser l'escenari de l'acte popular a la
plaça del Mercat que va culminar el rodatge del capítol, i durant el qual Jesús Calleja va poder conversar amb els diferents protagonistes de la gravació.
Volando voy és un programa d’aventures que recorre la geografia espanyola a la recerca de noves destinacions ajudant, a través de diferents missions, als habitants de cada zona. Aquest però, no és l'únic capítol que Calleja dedicarà al Pallars.
Fa tres setmanes, el programa també va aterrar al Pallars Sobirà per descobrir als espectadors les belleses d'aquesta comarca.
Recupera el programa Volando voy dedicat al Pallars Jussà
Altres notícies que et poden interessar
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi