Aquest
estiu, els
establiments comercials i de serveis del
Pallars Jussà volen captar l'atenció dels vianants locals i visitants amb una campanya que convida a "espolsar-se la calor" i a promoure el
consum de proximitat.
Les
noves tendències de mercat i l'
augment del consum online a través de plataformes de venda d'arreu del planeta incideixen de forma molt negativa en el "petit comerç", especialment en els entorns rurals. A més, aquestes tendències també tenen un impacte nefast en el medi ambient, que entre altres coses, fa augmentar els nivells de CO2 i en conseqüència, les temperatures.
Per tot això, el
comerç del Pallars Jussà, a través del projecte de dinamització comercial que impulsa l'
Ajuntament de Tremp, ha escollit uns
ventalls de colors per decorar els aparadors aquest estiu. El missatge que els acompanya és "aquest estiu compra al Pallars".
Així mateix, el
Comerç Associat de Tremp (CAT) col·labora amb la campanya amb una rifa de ventalls entre els clients que van participar al
Tremp Market, l'esdeveniment de comerç nocturn que
va tenir lloc el passat divendres a la plaça Capdevila de Tremp.
Altres notícies que et poden interessar
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi