El
Consell Comarcal del Pallars Jussà ha destinat
208.504,69 euros a engegar un nou pla de comunicació que millori el posicionament de la comarca com a
destinació turística. L'actuació, dins del projecte
Foment del patrimoni natural d'interès turístic al Pallars Jussà, és finançat al 50% pels fons
FEDER (Fons Europeus de Desenvolupament Regional) i amb el cofinançament de la Diputació de Lleida i els ajuntaments de la comarca.
El pla contempla diverses accions, com ara la creació d'una
nova web turística a la creació de
nou contingut promocional en diferents formats per a diversos canals de comunicació. El Consell comptarà amb els serveis de
Jaume Marín, expert en màrqueting turístic per a destinacions i empreses turístiques, amb més de 20 anys d'experiència. De fet, Marín ja va conduir les sessions de treball entre els agents turístics en el marc del projecte
Treball a les 7 comarques per tal de definir una estratègia i un relat de destinació pel Pallars Jussà.
El nou pla de comunicació té en compte els consensos acordats entre els participants en les jornades sobre els
elements clau de la comarca i els valors que destaquen de la seva
marca turística.
Alhora, el pla comunicatiu inclourà el disseny d'un pla de màrqueting per al
Geoparc Mundial UNESCO Origens, un document que l'empresa
Baldrick&Munitz començarà a elaborar al setembre i es preveu que es pugui presentar el mes de gener vinent. L'aposta del Consell Comarcal per aquest pla és que els 14 municipis del Pallars Jussà estan inclosos al Geoparc.
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi