Aquest
Nadal, els comerços i serveis del
Pallars Jussà lluiran als seus aparadors un element comú per reivindicar la
compra de proximitat en aquestes dates. La campanya sorgeix del projecte comarcal de dinamització comercial
Fem Pallars i consisteix en la silueta d’un cérvol de craft amb l’eslògan
Per Nadal, també comerç local. Com en anteriors campanyes, Fem Pallars vol posar en valor el comerç de la comarca i captar l’atenció de la població local a l’hora de fixar la despesa al territori.
L’oferta comercial del Pallars Jussà és completa, i entre les botigues de tots els municipis s'hi pot trobar gairebé de tot. Així, Fem Pallars, els municipis i les associacions col·laboradores del projecte treballen amb l’objectiu comú de fer que el Pallars sigui la
primera opció de compra, tant a l’hora de plantejar les despeses de Nadal com la resta de l’any.
L’element decoratiu s’ha presentat al sector comercial durant el
curs d’aparadorisme que recentment ha tingut lloc al Centre d’Estudis 80 de Tremp i que ha anat a càrrec de la
visual merchandiser Bibiana Becerra. El seminari s’ha centrat en la decoració d’aparadors i les tendències del Nadal 22-23 i s’han integrat els diferents continguts a partir del cérvol de Fem Pallars.
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi