El passat dia 4 va concloure la
campanya de Nadal que ha organitzat el
Comerç Associat de Tremp (CAT). La proposta de l'entitat per a aquestes festes ha estat un calendari d'activitats organitzades a l'entorn comercial i enllaçades amb un
petit tren urbà, que ha funcionat des del 22 de desembre, oferint un circuit circular a la clientela dels establiments adherits al CAT.
L'últim dia de campanya va tenir lloc el
sorteig del televisor entre totes les butlletes de compra recollides. El premi va ser per a Pilar Mitjana i l'establiment que el va repartir va ser la Carnisseria Castilló. El CAT celebra que aquesta campanya ha generat "molta expectació" i ha mobilitzat la ciutadania al llarg de la temporada de Nadal.
En total, entre tiquets venuts i obsequiats als clients, s'ha gaudit de
1.800 passejades. La Junta de l'associació valora positivament la campanya, que malgrat ser costosa i suposar un esforç més als comerços i serveis a l'hora de gestionar la demanda, ha afavorit la
compra de proximitat i ha ajudat a fixar despesa al municipi.
El Comerç Associat de Tremp, doncs, es mostra satisfet, no només amb els resultats de la campanya, sinó també per la col·laboració que ha tingut de nombroses entitats de Tremp que han participat en diverses activitats al llarg de l'edició. És el cas de la colla de
Diables lo Peirot,
la Casa del Sol Naixent, el grup de gòspel
Go Go Pallars o l'
Orfeó de Tremp, entre altres. La campanya ha comptat amb la col·laboració de l'
Ajuntament de Tremp i del
Consell Comarcal del Pallars Jussà.
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi