L'
avaria que des de fa més d'una setmana
té sense telefonia fixa bona part dels veïns de Senterada també afecta diversos clients de la
Vall Fosca, concretament de
la Pobleta de Bellveí. Així ho ha confirmat a
Pallars Digital la regidora en funcions de l'Ajuntament de la Torre de Capdella,
Neus Burgués, que apunta que el problema es remunta, com en el cas de Senterada, més de set dies enrere.
Segons la regidora, són "bastants" els veïns afectats per l'avaria de
Movistar. Així mateix, exposa que ja han comunicat la incidència, però que de moment
"no han rebut cap resposta" per part de la companyia de telefonia. Així ho corroboren a aquest diari des del
Bar Felip de la Pobleta, on des de fa nou dies
no poden agafar reserves.
A més, asseguren,
tampoc poden desviar les trucades des del telèfon fix fins al mòbil perquè des de la companyia els diuen que ho ha de fer el servei d'assistència. Tanmateix, lamenten, des del servei d'avaria encara no han estat capaços de solucionar el problema. En aquest sentit, apunten amb resignació que
"ja hi estem acostumats" i que les avaries d'aquest tipus
"són un continu".
Una situació pràcticament idèntica a la que es viu a Senterada, on particulars i negocis l'han qualificat de
"deixadesa" i
"inacció", alhora que demanen una solució a l'empresa. L'avaria està sent especialment dura per als negocis del municipi, ja que tampoc poden atendre els seus clients per via telefònica des de fa més de vuit dies.
Altres notícies que et poden interessar
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi