Els habitants de
Senterada i
la Pobleta de Bellveí han recuperat la
telefonia fixa després de
12 dies sense servei per culpa d'una avaria. Diversos particulars i negocis dels dos nuclis es van veure afectats per aquest problema, i van denunciar que la situació era de
"deixadesa" per part de
Movistar, la companyia que subministra el servei de telefonia a la zona.
L'avaria fins i tot va arribar al
Parlament de Catalunya, on el grup d'
En Comú Podem va registrar una pregunta dirigida al Govern per demanar explicacions sobre el cas. El diputat dels comuns,
Joan Carles Gallego, va reclamar a l'executiu que la Generalitat actués en defensa dels afectats.
A banda de denunciar els contratemps que ha provocat l'avaria, Gallego també considerava "
intolerable que la ciutadania del Pallars es trobi en aquesta situació d'abandó per part de la companyia telefònica".
Per la seva banda,
Txell Teruel, portaveu d'En Comú Podem a l'Alt Pirineu i Aran, denunciava que "aquesta és una més de les situacions inadmissibles que ens toca suportar en aquesta part del país i que, a més,
es repeteix de forma reiterada". En aquest sentit, Teruel afirmava que "coses com aquesta acaben sent causes que expliquen el progressiu
despoblament del nostre territori, sense que l'administració hi faci res".
Altres notícies que et poden interessar
Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!
A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.
Subscriu-t'hi