Dijous, 26 de desembre de 2024
comerç local

El projecte «Fem Pallars» inicia la campanya conjunta d'estiu amb l'eslògan «El comerç més fresc, el nostre»

Les botigues i serveis del Jussà lluiran a les seves vitrines un vinil per reivindicar el valor del comerç local, de proximitat i qualitat

Pallars Digital Pallars | 28 de juny de 2023 a les 09:36
Un aparador pallarès amb un vinil de la campanya comercial d'estiu | Ajuntament de Tremp
El projecte de dinamització comercial Fem Pallars arrenca aquesta setmana la campanya conjunta d’estiu amb l’eslògan El comerç més fresc, el nostre. Es tracta d’una campanya senzilla a partir d’un element comú que llueixen les diferents botigues i serveis dels municipis del Pallars Jussà, en aquesta ocasió l’element és un vinil en forma de bossa de la compra dissenyat per l’empresa poblatana Cre-cre disseny.

Aquesta iniciativa es desenvolupa dos cops a l’any des que l’Ajuntament de Tremp va iniciar el projecte comarcal de dinamització comercial (2017-2018), a la primavera o estiu i per Nadal.
 
L’objectiu és sensibilitzar la població local i visitant sobre els valors propis del petit comerç i promoure la seva activitat, a més la campanya permet oferir una imatge de cohesió de tot el teixit comercial dels diferents municipis.

Enguany, la campanya pren més força que mai, ja que ha estat possible gràcies al finançament compartit entre els diferents ajuntaments que compten amb eixos comercials (Isona, la Torre de Capdella, la Pobla de Segur i Tremp) i el Comerç Associat de Tremp (CAT) i Pobla Activa.
 


Altres notícies que et poden interessar











  

Amb tu, el periodisme al Pallars és possible!

A Pallars Digital treballem per oferir-te una informació rigorosa, lliure i honesta. Per mantenir-ho, necessitem el suport i el compromís de persones com tu.

Subscriu-t'hi
Participació