CaixaBank ha celebrat el
centenari de la seva presència a
Tremp amb un acte institucional aquest dimarts a La Lira. L'oficina situada a la
rambla Doctor Pearson de la capital del Pallars Jussà va obrir el
22 de desembre de 1923, i clients i institucions han volgut commemorar l'aniversari acompanyats del director territorial de l'entitat a Catalunya,
Josep Maria Gonzàlez, i l'alcaldessa de Tremp,
Sílvia Romero.
En la seva intervenció, Gonzàlez ha reiterat "el
compromís de l’entitat amb Tremp durant aquests 100 anys", tot destacant la manera diferent de fer banca de CaixaBank des dels seus orígens. "Una banca, afirma, amb visió de permanència,
vocació de servei, voluntat d’inclusió, i amb esperit de professionalitat i excel·lència".
Autoritats polítiques i empleats durant l'acte celebrat a La Lira. Foto: Jordi Uriach
El director també ha agraït la confiança dels clients i ha assegurat que "continuarem treballant amb
constància, discreció i il·lusió al servei dels nostres clients i de Tremp, contribuint al seu desenvolupament econòmic, social i cultural amb un compromís ja centenari, que estem convençuts que continuarà, almenys, 100 anys més".
Durant l’acte també s’ha realitzat un
homenatge als clients més antics de l’entitat a Tremp. Els assistents a aquest acte commemoratiu han pogut gaudir amb l’actuació de l’
Esbart Dansaire de Tremp així com de la colla castellera
Malfargats de Pallars.
Josep Maria Gonzàlez intervenint a l'acte del centenari de CaixaBank a Tremp. Foto: Jordi Uriach
L’oficina de Tremp va ser la número 30 de la Caixa de Pensions,
la primera de les comarques pallareses i des de la seva inauguració sempre ha donat servei a la població trempolina, en la mateixa ubicació. 100 anys després de l’obertura del primer punt d’atenció, CaixaBank disposa avui a la comarca del Pallars Jussà de
tres oficines, on treballen
13 empleats que donen servei a
més de 7.800 clients.
Ara fa uns anys, CaixaBank va
reformar l’oficina de Tremp per reforçar el seu posicionament al municipi. La nova oficina ha eliminat les barreres físiques i potencia la proximitat amb l’objectiu de millorar la transparència en la relació entre el client i l’empleat. Actualment, compta amb
vuit empleats i gestiona més de 5.800 clients.
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi