El diari
Pallars Digital ha iniciat una
nova etapa en solitari després de
nou anys d'aliança amb Nació Digital. Aquest nou cicle, que s'ha iniciat aquest divendres 1 de març, dotarà el diari de les comarques pallareses de
més autonomia i ha de servir per reforçar el compromís informatiu amb els nostres lectors i amb el Pallars.
El canvi ja s'ha fet visible aquest mateix divendres amb el nou disseny del diari, que ha estat confeccionat sota la direcció tecnològica de
José Manuel Gutiérrez, de
Sobrevia.net. Una
nova identitat visual que dota el diari de
més personalitat amb la incorporació dels colors corporatius de
Pallars Digital. Durant els propers mesos el diari anirà incorporant novetats en aquest nou disseny, amb noves eines, noves seccions i més funcionalitats.
També hem aprofitat l'inici d'aquesta nova etapa per fer un redisseny de la capçalera, obra de la dissenyadora
Georgina Hidalgo, que ha estat modernitzada per tal d'adaptar-la als nous temps. Hem donat més importància a la paraula
Pallars per remarcar i fer més evident el nostre compromís territorial i de servei a la comunitat pallaresa.
La capçalera del diari, actualitzada. Foto: Pallars Digital
Des del punt de vista editorial, el lector no notarà canvis. Com en els darrers nou anys amb Nació, Pallars Digital, que el proper mes de maig complirà 11 anys de vida, seguirà gaudint de la seva
independència editorial i periodística. Una llibertat que ens permet seguir oferint un periodisme honest i compromès amb el Pallars.
El director de Pallars Digital,
Jordi Ubach Llorens, ha volgut agrair a tot l'equip de Nació Digital per aquests "
nou anys d'aprenentatge i projectes compartits". Ubach s'ha mostrat "
esperançat" pels reptes que afronta el diari pallarès, i també convençut que "
el camí que seguim és l'òptim, perquè és el que ha de garantir la subsistència i el futur del nostre mitjà", ha afirmat.
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi