L’àrea de turisme del
Consell Comarcal del Pallars Jussà ha presentat la seva nova
marca turística amb un
logotip modern i dinàmic, i un nou eslògan inspirador:
Jussà: Fes el pas!. L’objectiu és fer més coneguda i desitjada la
destinació turística de la comarca i reforçar la identitat pròpia i única del Pallars Jussà.
Així mateix, vol distingir-la d’altres comarques turístiques veïnes,
atreure més visitants i promoure la col·laboració entre els agents turístics locals. La reconstrucció de la marca s’alinea amb els
valors i propòsits del territori amb l’objectiu de millorar el seu
posicionament i
visibilitat.
Per aquest motiu, s’ha modernitzat la imatge i s’han modificat totalment els elements que identifiquen la marca turística del Pallars Jussà. La nova identitat visual es basa en els
colors de la natura de la comarca, la paleta de colors tradicional s'actualitza amb tons
terracota i
blau fosc, que evoquen
la natura, la llum i la nit de la comarca.
El nou logotip representa el
paisatge muntanyós de la comarca amb
camins i rius, mentre que la forma arrodonida i la tipografia atrevida transmeten la
personalitat amigable i aventurera del Pallars Jussà. Amb l’ànim de deixar de ser una terra de pas, el lema
Jussà: Fes el pas! convida els visitants a aturar-se, a descobrir la comarca i experimentar tot el que té per oferir.
Aquesta actuació s'inclou dins el pla de comunicació de l'operació
Foment del Patrimoni natural d'interès turístic al Pallars Jussà, cofinançada pel
Fons Europeu de Desenvolupament Regional FEDER de la Unió Europea, amb la col·laboració de la
Diputació de Lleida i dels ajuntaments del Pallars Jussà.
Altres notícies que et poden interessar
Mostra el teu compromís amb Pallars Digital.
Subscriu-te al diari per només 3€ al mes, perquè la informació de qualitat té un valor.
Subscriu-t'hi